12.3.12

CINDERELLA IN OXFORDS



Ολα τα κοριτσια βλεποντας και διαβαζοντας το υπεροχο παραμυθι για τη ΣΤαχτοπουτα ζηλευαμε το υπεροχο γιαλυστερο γοβακι της.. Εεε ναι λοιπον εγω βρηκα το δικο μου μπορει να μην ειναι γοβακι αλλα ειναι σιγουρα γυαλιστερο... Χιχιχιχι.. Το λατρεψα απο την πρωτη στιγμη που το ειδα και φαινεται κουκλιστικο φορεμενο... Τραβηξε τα βλεμματα σημερα και πηρε καλες κριτικες (χιχιιχ σχολια)... Το δικο μου cindy oxford πως το ονομαζω... Μπορει να μην εχει τακουνι αλλα ειναι το ιδιο εντυπωσιακο και λατρεμενο.. Βλεπετε στη διαρκεια της ημερας μου με το προγραμμα που εχω το τελευταιο διαστημα δεν ειμαι σιγουρα για τακουνια (αν και ακομα τα αγοραζω κι ας μην τα φοραω---> CLASSIC θα πουν οσοι με ξερουν καλα)... Αυτα λοιπον για τα δικο μου "γοβακι" κι ελπιζω φυσικα να μην το χασω κι ας χρειαστει να ερθει ο πριγκιπας..

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment