22.11.10

HELLO KITTY


Λοιπον ηρθε η στιγμη που ολοι περιμενατε..... Μαντεψτε... Ξερω ειχατε σκασει... Και ναι θα γνωρισετε επιτελους τον γατο μου..... χιχιιχιχ... my sweet kitty...!!! ^_^  Love you kitty..  Απο εδω ο Mishel (Mishka)...!!! Λατρευω αυτο το μικρο σκατουλη...  Ας αρχισω με καποιες συνηθειες του μικρου  (οσο γινεται δηλαδη γιατι τα χει τα κιλακια του)...

  • Ειναι μεγαλος χαδιαρης (να και ενα κοινο που εχω μαζι του)... 
  • Συνηθιζει να με ξυπναει ανεβαινοντας στο κρεβατι το πρωι και τα τριβεται στα παπλωματα κανοντας ενα συνεχομενα "μουρ μουρ"... Καμια φορα γινεται και λιγο σπαστικουλης οταν δεν ξυπναω και αρχιζει το μιαου μιαου....
  • Τρελαινεται για το φαγητο και ιδιαιτερα για τη γαλοπουλα, ειναι ενας τρελος λιγουρης...
  • Τα χειμωνιατικα απογευματα και βραδια μου κανει παρεα ξαπλωνοντας διπλα μου στο καναπε ενω καιει το τζακι και παιζει η ταινια... :P
  • Τον αρεσει να τον χτενιζω με το αγαπημενο του χτενακι.. Και επειδη δεν το κανω συχνα, οταν τον χτενιζω κανει party.. 
  • Οταν εχω χρονο και τον δινω σημασια για να παιξουμε μετα απο την χαρα του τρεχει σαν χαζο σε ολο το σπιτι...
  • Οπου και να παω στριφογυριζει στα ποδια μου...
  • Εχει ενα κολλημα να πινει απο την βρυση του μπανιο και φυσικα μην δει παρατημενο ποτηρι με νερο, το εχει ηδη πιει..   
  • Και το καλυτερο που χαζευω οταν το κανει, ειναι οταν ερχομαι στο σπιτι και ανοιγω την πορτα και με περιμενει πισω απο την πορτα...
  • Oσο τρελο και να ακουγεται εχει την ιδια τρελα με τα ρουχα οσο και εγω... χιιχιχ... Αφου που τον ψαχνεις που τον βρισκεις ειναι στη ντουλαπα μου... Νινι μου εσυ...!!!
  • Τελος να ξερετε, κατα ενα παραξενο τροπο δεν ειναι καθολου ζημιαρης και ειναι απολυ καθαρουλης το παιδι μου... :*
Δεν ξερω τι θα εκανα χωρις αυτο το μικρο ζουζουνι γυρω μου... Μου ανεβαζει την διαθεση και ειναι ενα πλασμα που πραγματικα νοιαζεται για εσενα και σε αγαπαει... Πραγματικα αθωο και γλυκο.. Ειναι ενας απο τους λογους που χαμογελαω τοσο... Kitty μου σ'αγαπαω πολυ... 








Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment