5.11.10

IT'S MY TIME


Hello...!!! Ονομαζομαι Ινεσσα Ελισαβετ Αζοϊδου...!!! Αλλα ολoι με φωναζουν Ινεσσα... 
Εχω ενα μικρο γατουλη που τον λεω Mishel ή (Mishka)... Μ'αρεσει τρελα να ταξιδευω....!!!!! Απο μικρη (5 χρονων) με θυμαμαι σε ενα αεροπλανο... Λατρευω πολλα πραγματα, πανω απο ολα την ιδια τη ζωη δεν αφηνω στιγμη ανεκμεταλευτη, περνω πολυ χρονο με φιλους, οικογενεια, με γνωστους και γενικα πολυ κοσμο, αλλα υπαρχουν στιγμες που πιστευω οτι ασχετα που δεν περιτριγυριζομαι απο αλλους ανθρωπους ειναι εξισου πολυτιμες... Οπως λεω "You always need time for yourself"... Λατρευω επίσης οτι περιλαμβανει η ζωη.. Δηλαδη τα 4L "LIFE, LOVE, LAUGHT, LABELS"... Ειδικα το γελοιο με την αγαπη, ειναι απο τα πιο πολυτιμοτερα πραγματα πιστευω στη ζωη μου... Δεν θα μπορουσα να φανταστω μια μερα της ζωης μου χωρις να χαμογελασω ειναι κατι που με χαρακτηριζει (οπως λενε πολλοι που με ξερουν, αν και πιστευω πως μοιαζω πιο πολυ με χαζοχαρουμενη παρα απλα χαρουμενη).... Τελος παντων να θυμαστε παντα να χαμογελατε, οτι και να γινει θα σας δωσει ελπιδα, θα σας κανει να δειτε τα πραγματα απο αλλη πλευρα πιο θετικη και θα σας δωσει ενεργεια,  αφηστε που θα σας κανει ευχαριστη παρουσια προς τους αλλους.. Τι καλυτερο..??? Περα απο αυτα ομως σηματικο ρολο στη ζωη μου παιζει η φιλια...!!! Τι πιο υπεροχο απο το να περιτριγυριζεσαι απο καλους φιλους που εχετε περασει υπεροχες στιγμες μαζι, που μοιραζεστε αναμνησεις και ονειρα, που σας στηριζουν σε δυσκολες φασεις, που ειναι κοντα σας στις ευχαριστες στιγμες, που φτανετε σε σημειο νευρικου γελοιου μαζι, που οτι και να πειτε δεν παρεξηγιεστε ενω οι τριγυρω σας κοιτανε με αγελαδισιο βλεμμα σκεφτοντας  : "τι κανουν???", που σας καταλαβαινουν οταν οι αλλοι δεν μπορουν και το πιο καλο... που μονο με ενα βλεμμα ξερουν τι νιωθετε και τι θελετε να πειτε... Λοιπον τετοιους φιλους εχω διπλα μου και ευχομαι να τους εχω για παντα.... Τωρα ας παμε στο θεμα της μοδας, ειμαι τρελη fashionistas... Λατρευω τα παντα στη μοδα... Ψωνιζω σαν shopacholic (δεν ειμαι σιγουρη αν δεν ειμαι ηδη)... Αααα και κατι ακομα ειμαι τρελη fan των sports... Ειδικα οτι αφορα extreme sports... Ελπιζω να μπορεσω πλεον μεσα απο το Blog μου να σας δειξω πως βλεπω εγω τη μοδα και τη ζωη  και να σας ταξιδεψω στα δικα μου ονειρα...

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment