8.8.11

LOVE AT FIRST SIGHT- CAMBRIDGE SATCHEL BAGS


Απλα τις εχω ερωτευτει και ψαχνω απεγνωσμενα να τις βρω στην Ελλαδα... Αλλα φαινεται αδυνατο... :( So bad...!!! Πραγματικα για εμενα ειναι το μεγαλυτερο trend της χρονιας και το καλυτερο δωρο που θα μπορουσα να παρω... I just love them, adore them, want them... Πως αλλιως να το πω... Ολες ειναι υπεροχες αλλα η πραγματικη μου αδυναμια ειναι η σειρα Cambridge Satchel Company Fluo Bags... Ειδιαιτερα η κιτρινη neon αποχρωση.... Αχχχ τι ερωτας.. Πεθαινω.. Ξερω σαν το εχω παρακανει λιγο (λιγο λεμε τωρα) αλλα παιδια πραγματικα εχω σκασει, αναζητω παντου αυτες τις τσαντες εδω και παρα πολυ καιρο.. Και ειπα να βγαλω προς τα εξω το πονο μου... Για οποιαδηποτε πληροφορια εχετε σε σχεση με αυτες please ενημερωστε με... Love you so much.. Οπως λεει και η φραση που ειχα κολλησει παλαιοτερα σας αγαπω και ειστε τελοιοι...!!! Χιχιχχι...

To introduce you in my great weakness...!!!

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

7 comments:

  1. These are so beautiful!!
    Must buy one soon!

    ReplyDelete
  2. Love them too!
    Pareiggeile apo to internet! ine entelos safe pleon..! :)

    http://dandthoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. http://www.bohemiadesign.co.uk/new-in-b10

    ReplyDelete
  4. ki egw pisteuw oti sto internet 8a tis breis. eixa diabasei kapou oti tis eixe to ASOS.
    Anna

    ReplyDelete
  5. Guys ειστε υπεροχοι thanks αν και για το internet ξερω απλα ελεγα μηπως υπαρχει σε κανενα μαγαζι Ελλαδα.. αλλα απο οτι φαινεται οχι το πιο κοντινο μαγαζι ειναι στην Ιταλια.. χιχιχι... Παντως χαρομαι που ταιριαζουν οι γνωμες μας και σας αρεσουν και εσας.. και σιγουρα θα ελεγξω τα online shop που μου προτεινατε... ;)

    ReplyDelete
  6. Oh I LOVE these! I saw them on another fashion blog, and I'm currently saving up for one! The neon is so great, nevermind how practical they are (who doesn't need a shoulder bag?!).

    ReplyDelete
  7. yeahhhh I totally agree with you... :P

    ReplyDelete