19.8.11

GOLDEN AGE


Golden age μπορω μονο να ονομασω το μακιγιαζ μου και γενικα οταν βλεπω τις φωτο αυτο μου βγαινει... Ειναι απο μια εξοδο μου που εμπνευστηκα κατι απο σαφαρι, αγρια φυση και αιγυπτο... Ναι οντως εμπνευστηκα απο ολα αυτα για το συγκεκριμενο μακιγιαζ... Το πιο παραξενο που δεν μου εχει ξανατυχει ειναι οτι δεν ειχα ιδεα τι να βαλω και ταιριαξα τα ρουχα με το μακιγιαζ και οχι το μακιγιαζ με τα ρουχα οπως γινεται συνηθως.. Χιχιχιι.. Λοιπον ειπα στη λατρεμενη μου mummy η οποια ειναι make up artist τι φανταζομουν και την εμπνευση μου και αφεθηκα στα χερακια της... Βουαλα το αποτελεσμα.. Τι λετε πετυχε...???










Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

4 comments:

  1. teleio vapsimo!su paei tromera :)

    ReplyDelete
  2. Love the lipstick!! I could never pull that shade off, but it looks great on you!

    ReplyDelete
  3. Just Another Shopaholic: thank you very much... I love that vest too... :P

    Reaction: ευχαριστω παρα πολυ γλυκεια μου... :)

    smalltownbigwardrobe: yeah I think the same when my mum was going to put it on me but when I saw the result I like it...

    ReplyDelete