24.8.11

DESTINATION: UNKNOWN DAY 1


Εχω αρχισει κανονικα μαθηματα στο φροντιστηριο απο 1 Αυγουστου οποτε για να μπορω να χαιρομαι ακομα το καλοκαιρι προσπαθω οσο ειναι δυνατον να κανω break ξεφευγοντας τα 4ημερα.. Και αυτο ακριβως εκανα το προηγουμενο 4ημερο που επεφτε και ο 15Αυγουστος... Πηγα για τρελα μπανια και βολτες με την μεγαλη μου αδυναμια την ξαδερφη μου.. Δεν ειχαμε συγκεκριμενο προορισμο πηγαιναμε οπου ειχαμε ορεξη μπορει και μεσα σε μια μερα να αλλαζαμε 4 τοποθεσιες... Φυσικα αναλογα με την διαθεση και την ωρα... Οταν ηταν ωρα για μπανιο στη θαλασσα πηγαιναμε ακριβως στα μερη που θα ειχαν την οσο δυνατον καλυτερη θαλασσα και τα περισσοτερα beach bar και αναλογως πραξαμε σε οτι αλλο καναμε.. Παιζει να μην εχω ξαναλλαξει τοσα λεωφορεια σε τοσο μικρο διαστημα... (ψεματα μια που το θυμηθηκα εχω αλλαξει αλλα τελος παντων ας το αφησουμε καλυτερα εκεινο) χιχιχι... :P Για αυτο καταλαβαινετε οτι ειναι αδυνατο να σας αποκαλυψω ολα τα μερη που επισκεφτηκαμε γιατι τα μισα δεν θυμαμαι πως λεγονται.. Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι κυμαινομασταν αναμεσα σε Χαλκιδικη και θεσσαλονικη... Παραλιακα παντα...








This is our 3floors house for just 2 girls... Unbelievable..???





























Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment