6.8.11

FAMILY NIGHT


Hello guys... Πριν λιγες μερες μαζι με την οικογενεια μου πηγαμε σε μια βαφτηση που γινοταν απο πολυ κοντινους οικογενειακους φιλους... Λατρευω αυτο το μωρο.... Ειναι απλα υπεροχο... Φατσουλα μου γλυκεια... Το γλεντι εγινε σε μια υπεροχη ταβερνα που ειναι ιδιοκτητες οι κουμπαροι μας... Και δεν παινευω τη ταβερνα λογω του κομπαριου.. Ειμαι λιγο δυσκολη στο να παινευω μερη με φαγητο γιατι εντυπωσιαζομαι δυσκολα απο γευσεις, μπορει να φταιει και το οτι μ'αρεσει να δοκιμαζω συνεχεια καινουριες γευσεις... Βλεπετε μ'αρεσει πιο πολυ να δοκιμαζω παρα να τρωω... Και η συγκεκριμενη ταβερνα ειναι η μεγαλυτερη μου λατρεια... Το φαγητο ειναι εξαιρετικο, απολυτα παραδοσιακο ελληνικο αλλα με πολλες μοντερνες πινελιες... Αλλο να σας λεω και αλλο να το γευεστε... Και αυτο που με ηρεμει ειναι ο χωρος.. Εχουν μεγαλη εκταση.. Και το εξωτερικο του μαγαζιου ειναι ακομα πιο υπεροχο απο το εσωτερικο αλλα δυστυχως λογω ξαφνικης καλοκαιρινης  βροχης και βραδινης ωρας δεν μπορεσα να φωτογραφησω τον εξωτερικο χωρο οποτε θα αρκεστειτε στον εσωτερικο...  Χιχιχιχι... Οσο για το outfit διαλεξα κατι καθαρα καλοκαιρινο λιγο επισημο αλλα οχι βαρυ... Θα χαιρομουν να ακουσω την αποψη σας... Αααα μην ξεχασω να σας συστησω ο υπεροχος μελαχρινος κουκλος που βλεπετε πανω ειναι ο ανδρας των ονειρων μου... Αχχχχ μα τι ερωτας... Βαφτηστηκε κιολας οποτε τωρα τιποτα δεν με σταματα... :P Χιχιχιχιχι..



























Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

4 comments:

  1. υπέροχηηη...Σε λατρεύωωωωωωωω...<3

    ReplyDelete
  2. poly wraio blog!! keep up..

    mporeis na deis to diko mou edw:
    http://dtsilo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Χιχιχι... ελενακι μου....!!!! ευχαριστω πολυ... να ξερεις και εγω... <3

    ReplyDelete
  4. Δεσποινα γλυκεια μου χιλια thanks.. αν θες μπορει να παρακολουθησεις το blog μου και το ιδιο να κανω και εγω για εσενα... blog support... Χιχιχι... Να ξερεις αυτη τη στιγμη βλεπω το blog σου...

    ReplyDelete