12.8.11

THROWBACK


Let's go back some days or better months... Xixixixix... I'm sorry about english but I have a small problem with my blog and it doesn't show the Greek... So now you will see how was my thirst months of summer... Many friends, many beautiful moments, I laught a lot, I cry too (because of goodbying some really good friends) this summer extremely emotional, very funny and with no many words THIS SUMMER WAS JUST SUPER...!!!! Aaa I forget to apologise you about my style but these photos are from the time I spent in camping so as you understand it isn't easy to be fashionable in a camping.. :D
























































Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

2 comments:

  1. Συμβουλη προς το blog σου. Δεν εχει τον αερα αλλα ουτε και τον χαρακτηρα των fashion blogs. Ενα fashion blog δεν ανεβαζει photo απο barbeque ποσο μαλλον απο μπουγελωματα και φιλικες φωτγταφιες. Δες τι ειναι αυτο ακριβως που σου αρεσει απο τον χωρο της μοδας και απλα ανεβασε το.

    Με τις καλυτερες ευχες !!

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστω για την συμβουλη μονο που η διαφορα του blog μου ειναι οτι ειναι αρκετα αντιπροσεπευτικο του χαρακτηρα μου και οχι απλα μια αντιγραφη των αλλων... Δεν ειναι μονο ενα Fashion Blog δεν εχω βαλει ταμπελα στο blog μου ειναι αρκετα ελευθερο και πολυ οικειο για αυτους που το διαβαζουν αυτος ειναι ο σκοπος μου... Και η μοδα δεν ειναι δεσμευτικη στα ρουχα και τα παπουτσια ειναι και εμφανης στη καθημερινη ζωη...

    ReplyDelete