4.6.11

HIPPY STYLE


Ξερετε οτι δεν ακολουθω καποιο συγκεκριμενο στυλ.. Ντυνομαι συνηθως αναλογα με την περισταση με τη διαθεση και μ'αρεσει συχνα να μεταμορφωνομαι.. Αρκει παντα το στυλ μου να ειναι chic and classy like Chanel says... Λοιπον ειχε καιρο που στο μυαλο μου περιτρυγιριζοταν η ιδεα του hippy style αλλα δεν την ειχα υλοποιησει... Εεεεε ναι λοιπον τελικα το υιθετησα και αυτο το στυλ καθως ειναι ενα απο τα must της σεζον και τελικα μαντεψτε... Μου παει...!!! χιχιχιχι.. Παρτε λοιπον μια μικρη γευση... Sorry για την ποιοτητα των εικονων ειναι ολες απο web cam... Σας υποσχομαι οτι θα δειτε ολο το look ολοκληρωμενο και με πολυ καλη αναλυση απο επαγγελματικη καμερα... Φυσικα για τουσ αναγνωστες μου τα καλυτερα...!!! Have a look...



























Ενας φιλος μου, μου ειπε οτι σκεφτηκε το παρακατω τραγουδι οταν με ειδε.. Οποτε τωρα του το αφιερωνω.. Χιχιχι... RAINBOW GIRL... Οταν ακουσα το τραγουδι καταλαβα οτι πετυχα το σκοπο μου, και οι αλλοι ελαβαν το μυνημα μου.. Και ολα αυτα μονο μεσα απο μια εμφανιση.. Ποσο εκπληκτικο ειναι αυτο...???


Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment