15.10.11

YEAH I ADMIT I LOVE RAIN


Ναι ναι ξερω, μπορει το μαλλι να φριζαρει, τα παπουτσια να βρεχονται, να ψαχνεις μεχρι τελευταια στιγμη την ομπρελα σου και να νευριαζεις οταν δεν την βρισκεις, να μην ξερεις τι να βαλεις, να το σκεφτεσαι διπλα οταν ειναι να βγεις, να ειναι μια ταλαιπωρια να μπαινοβγαινεις στα μαγαζια με μια βρεγμενη ομπρελα, να περνανε τα αμαξια με ταχυτητα και να σε βρεχουν λες και δεν βλεπουν οτι υπαρχεις και να ειναι γενικα μια αδιανοητη ταλαιπωρια η οποιαδηποτε μετακινηση ειδικα με τα μεσα συγκοινωνιας στη διαρκεια μιας δυνατης βροχης... Παντως παρολα αυτα εμενα προσωπικα μου αρεσει... Μου βγαζει μια πιο ρομαντικη διαθεση δεν ξερω γιατι... Μπορει να φταιει η διαφορετικη μυρωδια που βγαινει απο τα εγκατα της γης μετα τη βροχη ή το να βλεπεις 2 ατομα να περπατανε μαζι κατω απο μια ομπρελα μοιραζοντας ενα φιλι ή ολες αυτες οι υπεροχες (μπορει και λιγο υπερβολικες) ρομαντικες σκηνες στις ταινιες, με 2 ερωτευμενους να μοιραζονται συναισθηματα μεσα σε ενα κρυο και βροχερο κλιμα... Αχχ δεν ξερω παντως η βροχη μου φερνει πολλα ωραια πραγματα στο μυαλο, και ολα με πολυ καλη εννοια... Σιγουρα θα θυμαστε διαφορες σκηνες σε στυλ μιουζικαλ με ανθρωπους να χορευουν κατω απο τις ψυχαλες της βροχης ή εκτος απο τοσο χαροπες σκηνες και λιγο πιο sexy οπως αυτες απο το step up οσων αφορα το χορο... Εκτος αυτων, δεν εχετε καθησει ποτε εξω κοιταζοντας τον ουρανο μετα απο βροχη, εχοντας ηδη βγει ο ηλιος και να αναρωτιεστε ποτε θα βγει το ουρανιο τοξο...??? Εγω παντως ναι... Που αν δειτε το χαμογελο μεχρι τα αυτια που εμφανιζεται στο προσωπο μου μολις το δω σαν μικρο παιδακι λες και δεν εχω ξαναδει... Αφηστε που με τη βροχη επισημοποιειται το φθινοπωρο, αποκτα νοημα ο ζεστος καφες και η σοκολατα και αρχιζει το must της γαλοτσας και της ομπρελας... Και η αληθεια ειναι οτι εχω υπεροχες αναμνησεις απο τη βροχη... ^_^ Οπως οταν περπατουσα στα υπεροχα σοκακια λιγο πιο εξω απο το κεντρο του Παρισιου και οι λιγοστες σταλες βροχης που εξελισσονταν σε πολλες και δυνατες με εκαναν να σταματησω σε ενα μικρο παριζιανικο μαγαζακι, οπου αγοραζα την αγαπημενη μου φυσικα ομπρελα...Ειχε λεπτομερη ζωγραφια απο το νυχτερινο και μαγικο Παρισι και το χερουλι τελειωνε με μια γυαλινη μπαλα που ειχε μεσα το λαμπερο Πυργο του Αιφελ με μικρες νιφαδες χιονιου... Ενα απο τα πιο ομορφα σουβενιρ που μπορουσα να παρω (και αρκετα χρησιμο εχω να προσθεσω)... Τι υπεροχη εκεινη η βραδια...!!! Γενικα νομιζω η βροχη δινει μαγικη χροια στα πραγματα... Και αυτος ειναι ο λογος που τη λατρευω... Ελπιζω και εσεις... Και αν οχι, ευχομαι μετα απο αυτο το αρθρο να την δειτε τουλαχιστον με αλλον ματι... :)

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

2 comments: