1.11.11

I have just reiceved a Burberry gift...


Μολις γυρισα σπιτι και μου ειπαν οτι εχω ενα πακετο, εγω απορημενη αναρωτιομουν απο ποιον... Εεε λοιπον ναι μου ηρθε δωρο το νεο αρωμα της Burberry το "BODY", που αν θυμαστε ειχα γραψει για αυτο σε προηγουμενο post, look here... Περιτερο να πω οτι πεταξα απο την χαρα μου οχι τοσο για το δωρο (αν και για αυτο το αρωμα κοβω φλεβα) αλλα οσο για το οτι ελαβα δωρο απο την λατρεμενη μου εταιρεια Burberry...  Επιτελους ειχα και την ευκαιρια να το μυρησω και πραγματικα ειναι αρκετα ωραιο... Αν και ειμαι δυσκολη στα αρωματα μου αρεσε... Τι ωραια να ξεκιναει η μερα σου με μια μικρη παραλαβη... So happy... :)





Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :* 



2 comments:

  1. Bravo!!!!! eisai polu tuxerh!!!! monh ths sou to esteileh etairia?
    rixe mia matia sto blog mou kai an 8eleis akolou8hse me kai esy!! filia!

    http://beautyverse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. :) ευχαριστω πολυ γλυκεια μου... φυσικα και θα κοιταξω το blog σου...

    ReplyDelete