5.12.11

ITALY I'M COMING


Εχω να σας ανακοινωσω ενα πολυ ωραιο νεο.. Λοιπον στις 8 Δεκεμβριου δηλαδη την Πεμπτη το πρωι φευγω για Ιταλια... Αρχικα θα ειναι ενα υπεροχο διαλειμμα απο τη καθημερινοτητα οπως και επισης ενα πολυ ωραιο δωρο Χριστουγεννων καθως για εμενα τα ταξιδια εχουν περισσοτερη αξια απο καθε αλλο υλικο δωρο... Επισης ειναι ενας φανταστικος τροπος να αποχαιρετησω την φετινη χρονια, το 2011, δεν νομιζετε..??? Λοιπον ηθελα να το μοιραστω μαζι σας και επισης να δικαιολογηθω για πιο λογο δεν θα σας γραφω για καποιο διαστημα καθως θα λειπω 7 ολοκληρες μερες + 1 μερα για να επανελθω καθως προβλεπεται τρελο ξενυχτι... Τι να κανεις αμα εχεις την καλυτερη παρεα γινεται να μην το χαρεις μεχρι τελους...??? Δεν γινεται..  Εχω ηδη ανακαλυψει καποια τελεια μερη που σκοπευω να παω τραβοντας με το ζορι τη παρεα μου να με ακολουθησει :P (χιχιχιχι), εκτος φυσικα απο τα συνιθισμενα και τα αρχαια που παρεπιπτοντως λατρευω... Και κανω ακομα εξασκηση στα Ιταλικα, χιχιχ... Αυτο ειναι αστειο... Και ομως ειναι αληθινο... Εχω βαλει στοιχημα με τον εαυτο μου μολις πατησω το ποδι μου σε ιταλικο εδαφος να μιλαω στα ιταλικα και οχι στα αγγλικα... Αχ ειμαι τοσο χαρουμενη και ενθουσιασμενη... I can't wait... :) Ελπιζω και εσεις να περνατε υπεροχα.. Αααα κατι τελευταιο... Μην ξεχασω.. Με το γυρισμο ξερετε οτι σας περιμενουν πολλες μα πολλες φωτο και επισης σας ετοιμαζω και ενα βιντεο με χριστουγεννιατικο πνευμα λογω των ημερων που ερχονται...







Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment