26.8.13

ALL SUMMER LONG


Summer, my favourite time of the year...!!! 4 more beautiful days and summer is coming to an end... So, after looking some pictures of this year's wonderfull season I decided to write a post about it.. This year especially this summer taught me so many things I don't even know where to start..
But most of everything it taught me or better it remind me that we need to live every single moment with people who really care about us and love us.. Love with passion and show it, smile because with a smile in your face everything is better, be true, take risks, don't stop dreaming, fall in love and do absolutely everything that can make us happy.. With less words, you need to LIVE your life to the fullest.. I have fallen in love with this summer... And I don't want to leave this period of time behind, but I need to.. So the sure is that I'll takewith me the best memories, adventures (I had many of these), travels and moments.. -My little summer...!!! Make the other seasons to be so colourfull, bright, beautiful, positive and full of life..- I hope this summer sun to shine as long as it can in our hearts...!!!

P.S: Just to know, the pictures don't have all the people I wanted to put or that had an important role in my life  this summer, or this year, but it is just a sample I wanted to publish...

Καλοκαίρι, η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου..!!! 4 ακόμα όμορφες μέρες και το καλοκαίρι έρχεται στο τέλος του... Έτσι, αφού κοιτούσα κάποιες φωτογραφίες αυτής της υπέροχης εποχής του χρόνου αποφάσισα να γράψω μια δημοσίευση για αυτήν... Η φετινή χρονιά και ειδικότερα το καλοκαίρι με έμαθε τόσα πράγματα που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω... Αλλά περισσότερο από όλα μου έμαθε ή καλύτερα μου θύμισε ότι πρέπει να ζούμε την κάθε μα κάθε στιγμή με ανθρώπους που πραγματικά νοιάζονται για εμάς και μας αγαπάνε... Να αγαπάμε με πάθος και να το δείχνουμε, να χαμογελάμε γιατί τα πάντα είναι καλύτερα με ένα χαμόγελο, να είμαστε αληθινοί, να παίρνουμε ρίσκα, να μην σταματάμε να ονειρευόμαστε, να ερωτευόμαστε και να κάνουμε οτιδήποτε μας κάνει ευτυχισμένους... Με λίγα λόγια να ΖΟΎΜΕ τη ζωή μας στο έπακρο..  Δεν θέλω να αφήσω αυτή την περίοδο του χρόνου πίσω μου, είμαι ερωτευμένη με αυτό το καλοκαίρι αλλά το σίγουρο είναι ότι θα πάρω τις καλύτερες αναμνήσεις, περιπέτειες (είχα πολλές από αυτές), ταξίδια και στιγμές μαζί μου, στις σκέψεις μου, στη καρδία μου... -Καλοκαιράκι μου...!!! Κάνε τις άλλες εποχές που έρχονται το ίδιο χρωματιστές, λαμπερές, όμορφες, αισιόδοξες, γεμάτες ζωή... Ελπίζω ο καλοκαιρινός αυτός ήλιος να λάμπει όσο περισσότερο γίνεται μέσα στις καρδιές μας..

Υ.Γ: Φυσικά και οι φωτογραφίες δεν περιέχουν όλους τους ανθρώπους πού ήθελα να βάλω ή που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη ζωή μου αυτό το καλοκαίρι αλλά κ αυτό το χρόνο, είναι απλά ένα δείγμα που ήθελα να δημοσιεύσω..

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

4 comments:

  1. βσκα σε ποιον δεν αρεσει το καλοκαιρι;;; :)

    http://prettyandelectric.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Υπέροχες φωτο!!!!

    Είμαι η Μαράια απο το My Juicy Secrets, έχω αλλάξει διεύθυνση στο μπλογκ μου και πλέον όλα θα αναρτώνται εδω http://thefashionsweetheart.blogspot.gr/ !! Αν θέλεις ακολούθησε με εκεί για να μη χαθούμε! Εγω σε ακολουθώ ήδη και απο εδώ!!


    xoxo
    The Fashion Sweetheart

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε ευχαριστω πολυ..!!! οκ θα σε βρω... ;)

      Delete