21.3.14

ITEM OF THE WEEK


And here is my favourite item of this week... They are Jeffrey Campel, they are light blue in color,
they are sexy (cause of heels) but sweet too.. Have you seen the unicorns they have as a pattern..??? I can tell I'm in love.. Their name "Lita Unicorn"... They are every girl's dream.. I desperately need them in my closet.. Unicorns I love youuuu.... <3 p="">

Και εδώ είναι το αγαπημένο μου item της εβδομάδας... Είναι Jeffrey Campel, έχουν γαλάζιο- σιέλ χρώμα, είναι σέξι (καθώς είναι ψηλά) αλλά είναι και μια γλύκα... Είδατε το σχέδιο με τους μονόκερους...;;; Μπορώ να πω ότι ερωτεύτηκα.. Το όνομά τους  "Lita Unicorn"... Είναι το όνειρο κάθε κοπέλας... Τα χρειάζομαι απεγνωσμένα στη ντουλάπα μου.. Μονοκεράκια μου σας αγαπωωωωωωωώ.... <3 p="">






No comments:

Post a Comment