5.9.11

SHINNY PINK


Απολυτα φρεσκο και νεανικο λουκ θα χαρακτηριζα το παραπανω.. Αν και εχει καποιες νοτες ρομαντισμου εξαιτιας του γλυκου ροζ... Το συγκεκριμενο blazer ειναι η πιο προσφατη μου αγορα και πραγματικα το λατρευω... Να επισημανω οτι ειναι ο σωτηρας μου στις δροσερες νυχτες του καλοκαιριου και οχι μονο... Κατι μου λεει οτι φετος θα φορεθει πολυ απο εμενα... Και για να δωθει μια λαμψη στο συνολο αλλα οχι υπερβολικη τα χρυσα αξεσουαρ ηταν οτι πρεπει... What do you think..???






Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

5 comments:

  1. Latreuo ta sakakia!Auto einai toso oraio!Exei auti tin apoxrosi tis poudras pou den einai oute edono oute kai tromera apalo!teleia epilogi kai eukoloforeto!Sou paei logo ton apoxroseon su derma-mallia ;)

    ReplyDelete
  2. ευχαριστω πολυ γλυκεια μου.. και ναι συμφωνω το χρωμα του ειναι ακριβως οπως το περιεγραψες... :)))

    ReplyDelete
  3. ειναι αψογο το look σου και λατρεψα το μακιγιαζ ιδιαιτερα των ματιων σου....τοσο λαμπερο!!!δε μας δινεις κανενα tip;

    ReplyDelete
  4. χιχιιχι χαιρομαι ευχαριστως να σας δωσω.. θα κανω ενα αρθρο για τις τεχνικες που χρησιμοποιω συνηθως στο μακιγιαζ.. αλλα προς το παρον εχω να πω οτι δεν εκανα κατι ιδιατερο... χρησιμοποιησα λιγο πιο σκουρη απο το κανονικο μπεζ σκια στη βαση του ματιου (ματ παντα οχι περλε) μετα εκανα την γραμμη με μαυρο μολυβι αρκετα κοντα στα βλεφαρα.. απο κατω εβαλα εν ανοιχτο ροζ μολυβι με πολυ λεπτη γραμμη και μπροστα στη ακρη του ματιου που ειναι κοντα στη μυτι χρησιμοποιησα περλε πολυ ανοιχτο ροζ προς ασπρο χοντρο μαλακο μολυβι, λιφη μασκαρα και βουαλα...

    ReplyDelete
  5. και γενικα για το προσωπο δεν εχω tip καθως δεν φοραω ποτε make up και πουδρα πολυ σπανια... μονο ρουζ ή bronzer αναλογως...

    ReplyDelete