5.1.12

DAVID BECKHAM FOR H&M...


Αχχχχ εφτασε η ωρα ο απλα υπεροχα γοητευτικος David Beckham να συνεργαστει με την H&M στο τομεα που του ταιριαζει περισσοτερο, ανδρικα εσωρουχα παρακαλω... Η συλλογη bodywear του David Beckham για την H&M εχει ως πρωταρχικα στοιχεια την ποιοτητα και τη διαχρονικοτητα... Η πρωτη αυτη συλλογη παρουσιαζει εννεα στυλ εσωρουχων για ανδρες και σηματοδοτει την εναρξη μια ς μοναδικης συνεργασιας διαρκειας μεταξυ του David Beckham και της H&M... Σχεδιασμενα απο την προσωπικη ομαδα του David, θα πωλουνται αποκλειστικα απο την H&M με εμφαση στην εφαρμογη, την ευχρηστια, την ανεση και το σχεδιασμο και οχι στο brand, προσφεροντας μια σειρα νεων κλασικων κομματιων, που θα περιλαμβανει σλιπ, μποξερ, αμανικα φανελακια, μακο, πιτζαμες και μακρια εσωρουχα.. Η δημιουργια της απολυτης συλλογης bodywear εχει να κανει με τον εντοπισμο του τελειου υφασματος και την εμφαση στη λεπτομερεια, ο David και η σχεδιαστικη του ομαδα δουλεψαν με κομματια απο την γκαρδαρομπα του ιδιου του David, ενσωματωνοντας την αισθητικη του μοναδικου στυλ του David προκειμενου να δημιουργηθει και να αναπτυχθει ενα brand εσωρουχων που απο την αρχη εχει πολλα να πει... Για το λογο αυτο το branding στη μεση ειναι minimal: αντ' αυτου ο σχεδιασμος των ιδιων των κομματιων αποτελει την υπογραφη... Το αποτελεσμα μετα απο 18 μηνες ερευνας και αναπτυξης ειναι μια συλλογη που στοχευει να θεσει ενα προτυπο για τα ανδρικα εσωρουχα του 21ου αιωνα..
 Ο ιδιος ο David Beckham λεει: «Η ομαδική εργασία υπήρξε πάντοτε βασικό μέρος της ζωής μου και συνειδητοποίησα ότι το ίδιο ίσχυσε και κατά τη δημιουργία αυτής της σειράς. Μαζί με τη σχεδιαστική μου ομάδα αφιερώσαμε χρόνο δουλεύοντας πάνω στην αίσθηση, την εφαρμογή και το στυλ προκειμένου να εξασφαλίσουμε ότι το προϊόν θα είναι όχι απλά κάτι που θα φορούσα εγώ, αλλά κάτι που θα ήμουν περήφανος να φέρει το όνομά μου. Πάντα μου αρέσει να θέτω προκλήσεις στον εαυτό μου και αυτή ήταν μια πραγματικά ικανοποιητική εμπειρία για μένα. Είμαι πολύ χαρούμενος με το τελικό αποτέλεσμα και ελπίζω οι άνδρες πελάτες των Η&Μ να ενθουσιαστούν όσο και εγώ.»

Ενω η Ann- Sofie Johansson, επικεφαλης του τμηματος σχεδιαμσου της H&M προσθετει: «Η συλλογή Bodywear του Ντέιβιντ Μπέκαμ για την Η&Μ είναι γεμάτη κομμάτια που θα λατρέψουν οι άνδρες. Είναι μια εκπληκτική πρώτη συλλογή, με απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα των προϊόντων. Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ είναι ένας από τους πλέον ευυπόληπτους άνδρες στον κόσμο σήμερα και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί και θα προχωρήσει η σειρά τις επόμενες σεζόν.»

Η απλα εκπληκτικη αυτη συλλογη ανδρικων εσωρουχων θα διατιθεται απο τις 2 Φεβρουαριου του 2012 σε 1800 καταστηματα H&M παγκωσμιως και φυσικα on-line...












Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment