25.7.13

SUMMER HOT


My mum bring me the "Allure" magazine from abroad, as everyone knows I collect magazines from all the world but most I would say that I'm a international "Vogue" collector, but this is not our
subject... I saw one month ago these photos inside the Allure magazine and I just fell in love with this summer style.. The tan, the lips, the hair, the eyes, the nails... Everything is absolutely perfect for summer.. This look has inspired me so much in everyday routine but most in my vacations.. I felt so excited that I could not to not share it with you..What do you think...???

Η μαμά μου, μου έφερε το περιοδικό "Allure" από το εξωτερικό, όπως όλοι ξέρετε  συλλέγω περιοδικά από όλο τον κόσμο αλλά περισσότερο θα έλεγα ότι είμαι international "Vogue" συλλέκτης, αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας.. Είδα ένα μήνα πριν αυτές τις φώτο μέσα στο περιοδικό Allure και ερωτεύτηκα αυτό το καλοκαιρινό στυλ... Το μαύρισμα, τα χείλια, τα μαλλιά, τα μάτια, τα νύχια.. Όλα απολύτως τέλεια για το καλοκαίρι... Αυτό το look με ενέπνευσε τόσο πολύ στην καθημερινότητά μου και ακόμα περισσότερο στις διακοπές μου.. Ένιωσα τόσο ενθουσιασμένη που δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σας... Τι λέτε...;;;

Model: Kendra Spears
Photographer: Gianpaolo Sgura







Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment