15.7.13

WANTED


Yesterday was my Birthday and I have wonderful time...!!! And all this beacause of my friends... It was just perfect... But we will talk about this an other time.. For now I just wan ask you a favor, you can't
deny I had my birthday last day.. So who ever know where I can find this beautiful sandals (I know it's zara but there aren't in shops or internet) or some like that please tell me.. You will make a B.Girl happy.. :D Thank you...

Χτες ήταν τα γενέθλια μου και πέρασα τέλεια...!!! Και όλα αυτά χάρης στους φίλους μου... Ήταν απλά τέλεια... Αλλά αυτό θα το συζητήσουμε άλλη φορά... Προς το παρόν θέλω απλά να σας ζητήσω μια χάρη, δεν μπορείτε να μου αρνηθείτε είχα γενέθλια την προηγουμένη μέρα.. Οπότε όποιος ξέρει που μπορώ να βρω αυτά τα όμορφα σανδάλια (ξέρω ότι είναι zara αλλά δεν είναι ούτε στα μαγαζιά ούτε στο ίντερνετ) ή κάποια σαν αυτά σας παρακαλώ ας μου πει.. Θα κάνετε ένα κορίτσι γενεθλίων χαρούμενο.. :D Ευχαριστώωω...

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

4 comments:

  1. Ισως ειναι προηγουμενων ετων. Σε αυτη την περιπτωση θα δυσκολευτεις αρκετα να τα βρεις.. Ειναι πολυ ομορφα παντως!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αυτο φανταζομαι και μου ρχεται να κλαψω... :( τα θελωωω...!!! thanks for comment.. :D

      Delete