3.11.15

ITEM OF THE WEEK: WOODEN OXFORDS


Πιστά, κάθε εβδομάδα θα έχουμε το Item of the Week, ένα κομμάτι από το χώρο της μόδας που το AWPT θα επιλέγει. Έτσι, για να σε εμπνεύσει και να σε κάνει να είσαι ακόμα πιο μέσα στα fashion  πράγματα.

Για την πρώτη εβδομάδα του Νοέμβρη λοιπόν, επιλέχθηκαν αυτά τα Wooden Oxfords by Stella McCartney !!! Σίγουρα κάπου τα έχει πάρει το μάτι σου. Αν όχι μετά από αυτό το post είμαι σίγουρη ότι θα σου γίνουν έμμονη ιδέα. Από που να πρώτο ξεκινήσουμε; Είναι στυλάτα, ευκολοφόρετα, βολικά, ταιριάζουν με όλα, για όλες τις ώρες-περιστάσεις και πέρα από τα παραπάνω δίνουν και ύψος (διακριτικά πάντα).

Σίγουρα όμως το οικονομικό κομμάτι είναι αυτό που γυρίζει στο μυαλό σου. "Πανέμορφο αλλά αφού είναι Stella McCartney πόσο μπορεί να κάνει;" Η τιμή η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ τσουχτερή καθώς κυμαίνεται αναλόγως την χώρα το κατάστημα από 900 έως 600 ευρώ. Αλλά σου έχω πολύ πιο οικονομική και πανομοιότυπη λύση. Jeffrey Campbell λέγεται και θα την λατρέψεις καθώς εδώ η τιμή του ίδιου σχεδόν παπουτσιού με την υπέροχη ξύλινη πλατφόρμα είναι στα 170 ευρώ.

Στην περίπτωση του Jeffrey Campbell όμως, ισχυεί το γνωστό τρεχάτε ποδαράκια μου γιατί είναι Best Seller και πολύ πιθανό να το βρείτε sold out. Αυτό είναι το Item of the Week και εκ πείρας σου λέω θα το λατρέψεις (δεν τα βγάζω από πάνω μου).

Παρακάτω σου έχω περισσότερο υλικό να πάρεις γεύση και να συγκρίνεις τις δύο μάρκες.


Stella McCartney 


Jeffrey Campbell 

Stella McCartney 


With love, Inessa...

No comments:

Post a Comment