4.11.16

RED LIPS MEANS STOP (?)



Τα κόκκινα χείλη γράφουν stop! Κάπου το άκουσα, κάπου το είδα. Δεν ξερω. Δεν θυμάμαι, η αλήθεια ειναι. Μου έχει κολλήσει όμως από τότε αυτή η φράση και σαν γυναίκα ήθελα να την επιβεβαιώσω και μάλιστα με μεγάλη απορία να γεννάτε μέσα μου αν πραγματικά ισχυει.


Τα κόκκινα χείλη εκδηλώνουν το πάθος, την ενταση, την θηλυκότητα μιας γυναίκας αλλά κατά πόσο την διαθεσιμότητα;

Και κάπου εκεί ξεκίνησε η ανάλυση ή μάλλον η αναθεώρηση. Σκέφτηκα όλες εκείνες τις φορές που ήθελα να βάψω τα χείλη μου με το έντονο αυτό κατακόκκινο χρώμα. Ήταν όλες οι φορές που δεν προσπάθησα πολύ να βαφτω ούτε να ντυθώ υπερβολικά καλά. Καθώς ήξερα ότι μόνο με εκείνο θα ένιωθα την αυτοπεποιθηση και ικανοποίηση που χρειαζόμουν με την εμφάνιση μου.

Γιατί όμως αραγε; Ίσως σε κάνει να νιώθεις αρκετά γυναίκα λόγω του κλασσικού ύφους που έχει αυτή η αποχρωση. Την γιορτινή, αυστηρή και ταυτόχρονα απόλυτα εντυπωσιακή αίσθηση που γεννά. Δεν μπορώ να απαντήσω με ακριβεια.

Το μόνο που παρατήρησα με σιγουριά είναι ότι ήθελα να είναι στα χείλη μου καθολη την διάρκεια της εξόδου καθώς ήταν το μόνο μου αναγκαίο κόσμημα. Ήθελα να μην φύγει ούτε λεπτό, πρόσεχα πως θα πιω από το ποτήρι μου αλλά και το πως θα δειπνησω. Ήταν το μεγάλο κομμάτι της εμφάνισης μου αλλά ταυτόχρονα της ίδιας μου της αυτοπεποιθησης.

Επισης, παρατήρησα ότι δεν ήθελα να βγει. Με κανένα τρόπο. Ούτε με φιλί. Δεν ήταν από εκείνες τις εξόδους που επιθυμούσες να συναντήσεις κάποιον που θα σε βρει αρκετά ποθητή ώστε να σε φιλησει. Νομίζω ότι ούτε αυτός θα το τολμούσε με το κόκκινο να αποτυπώνεται στα χείλη του.

Όλο αυτό όμως άλλαξε! Όταν συνειδητοποιησα ότι η φλογερη αυτή απόχρωση μπορούσε να σβηστεί μόνο απο Αυτον. Τον έναν που ήταν ικανός να σου στέρησει αυτό το ατου της εμφάνισης σου καθώς το φιλί του θα σε γέμιζε τόση αυτοπεποιθηση όση δεν χωρούσε σε μια συσκευασία κραγιόν.

Έτσι λοιπόν βγήκε το πόρισμα, το κόκκινο κραγιόν γράφει και δίνει stop. Πάντα όμως, δεν υπάρχει η εξαίρεση που ρισκάρει πατώντας απλά γκαζι;

With love, Inessa...

No comments:

Post a Comment