29.1.18

VIDEO: MILAN FASHION WEEK WORK & FUN



 Το Μιλανο για εμενα ήταν μια αξέχαστη εμπειρία! Τώρα θα μου πεις τι το ιδιαίτερο είχε ένα ταξίδι σε μια ευρωπαϊκή πόλη που το κάνει τόσο ξεχωριστό; Και έχεις εν μέρη δίκιο. Καθώς έχω ταξιδέψει πολλές φορές στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ιταλία. Ήταν ομως η πρώτη φορά που εργάστηκα εκεί και μάλιστα στην πιο δύσκολη περίοδο που θα μπορούσε κάποιος στην θέση μου. Και μάλιστα έτσι ακριβώς όπως από μικρή είχα ονειρευτεί. 

 Είναι κάποια όνειρα που κανεις σαν παιδί και έπειτα σαν μεγάλος αναρωτιέσαι πως θα ήταν να τα είχες καταφέρει. Έτσι λοιπόν ήταν για εμενα το να δουλέψω στο Fashion Week του Μιλάνου, να γνωρίσω από κοντά όλους αυτούς τους σχεδιαστές που λατρεύω και παρακολουθώ χρόνια τώρα και να έχω την ευκαιρία να συζητήσω μαζί τους και να το καταγράψω on camera. 

 Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή. Δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου μοντέλο και δεν ήταν η προτεραιότητα μου , αλλά όπως πολύ καλά λέει ο λαός ότι όταν αγαπάς κάτι πολύ το κατακτάς. Έτσι εξηγώ το γεγονός ότι καθώς αγαπώ την μόδα αρκετά, την παρακολουθώ, εξελίσσομαι σαν προσωπικότητα μέσα από τις ανάγκες, τις εμπειρίες και τα θέλω μου.  Έφτασα στο σημείο να ασχοληθώ επαγγελματικά και με αυτό το κομμάτι και να το δουλέψω αρκετά ωστε να φαντάζει επαγγελματικό. Όλα είναι θέμα αφοσίωσης και σκληρής δουλειάς. 

 Η ευκαιρία ήρθε μέσα από δυο project φωτογραφίσεων που έγιναν στην Ελλάδα και έλαβα μέρος. Ύστερα από δυο μήνες μου έγινε η πρόταση να ακολουθήσω στο Fashion Week του Μιλάνου που εννοείται ότι δεν χωρούσε το μυαλό μου καν να απορρίψω. Εκεί ακολούθησε ένα σκληρό προγραμμα από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ καθημερινά φωτογραφήσεων, συνεντεύξεων από την μεριά μου και προς εμενα και πολλά catwalks. Άλλα που παρακολούθησα και άλλα που συμμετείχα. 

 Έντονες στιγμές, γρήγοροι ρυθμοί, πολλά ιταλικά και λίγα αγγλικά... Στην καρδιά των trends, της μόδας και των ανθρώπων που την δημιουργούν, άνθρωπων από όλο τον κόσμο που την παρακολουθούν, το μόνο που μένει στο τέλος είναι ένα συναίσθημα απόλυτης ολοκλήρωσης στον τομέα αυτό αλλά και μιας γλυκιάς κούρασης. 

 Να ενημερωσω ότι στο πρώτο μου αυτό βίντεο στο YouTube δυστυχώς δεν έχετε την ευκαιρία να ακούσετε λεπτομερώς τι έγινε και να διακρίνετε τι βλέπετε σε κάθε δευτερόλεπτο λόγω το ότι δεν υπήρχε χρόνος για να γίνει καταγραφή ενός σωστού vlog. Όμως, αποδίδει την ένταση της στιγμής, αναδυκνυει τις συνεντεύξεις με τον ίδιο τον Rocco Barocco που κρατήσαμε απίστευτες εκ των υστέρων σχέσεις και μου υποσχέθηκε ότι η επόμενη έμπνευση του θα είναι από την Ελλάδα, την Christina Ferrari σχεδιάστρια της Fisico με glam western διάθεση που εντυπωσίασε. Την συνέντευξη που μου παρθηκε από το Fashion Tv του Μιλανου και η πρόταση που μου έγινε εκ των υστέρων για συνεργασία. Να ομολογήσω με βρίσκεται στην διαδικασία εκμαθησης ιταλικών. Να βλέπω στις ειδησεις τον εαυτό μου ως επίσημη καλεσμένη του Rocco Barocco στο catwalk SS’18 και να παρακολουθώ Versace και τα top models της δεκαετιας του 90’ να κατακτούν για ακόμη μια φορά μπροστά μου την πασαρέλα. No words! Φωτογραφήσεις, πασαρελες και συνεργασίες με ιταλικές εταιρείες όπως h52 sunglasses, Waikiki, strass & stripes, Bamas V2 και BINF με γέμισαν απεριγραπτες εμπειρίες και αναμνήσεις. 

 Επίσης θα δείτε ένα κομμάτι από το ταξίδι αυτό στην εκπομπή Fatsabook στο Ε σε συνεργασία με την πιτσαρία Eatery και εμενα να προσπαθώ να κάνω ιταλική πίτσα. 

 Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Riccardo Danlson από την Highlight Productions και τον συνεργάτη του Gianfranco Corrigliano που ήταν η αφορμή για την νέα μου αρχή στην Ιταλία. Και το μεγαλύτερο όλων στο video maker & editor Γιώργο Καλατζή.

With love, Inessa...

No comments:

Post a Comment