2.12.10

ATHENS BY NIGHT (AND DAY)


Hello... Εχω λιγες μερες που γυρισα απο το 3ημερο μου στην Αθηνα...  Αρχικα ετοιμαζοντας τα πραγματα μου  για να φυγω για Αθηνα συνειδητοποιω οτι εχει χαλασει η φωτογραφικη μου.. Τρελαθηκα, χαζεψα, λεω παει αυτο ηταν... Αλλα στη συνεχεια το προβλημα μου λυθηκε και για αυτο ευχαριστω την Ελενη... Ελενη μου thank you too much.. Εκδρομουλα στη Αθηνα χωρις φωτο δεν γινεται... Περασα απλα υπεροχα με καποιες εξαιρεσεις (ξερετε εσεις παιδια) αλλα δεν πειραζει ετσι και αλλιως για αυτο υπαρχουν και καποια κακα πραγματα για να διαχωριζουμε και να εκτιμαμε τα καλα... Καποιες στιγμες κατι μας επιασε με την παρεα μου σε σημειο που ειχαμε φτασει σε κριση νευρικου γέλιου  στο μουσειο της ακροπολης (αναφερομαι φυσικα στη καφετερια που περιλαμβανει το μουσειο) μας ειχε ακουσει ολος ο τουριστικος και στρατιωτικος κοσμος (you know girls)... Ειλικρινα τους λυπαμαι.. Καταλαβαν οι ανθρωποι τι θα πει βλακεια στα μερη μας (αναφερομαι στη Βορεια Ελλαδα παντα) :P Περιττό να σας πω οτι περασαμε απο ολα τα μαγαζια της Ερμου... Καναμε βολτες στη πλατεια Συνταγματος, στο Μαρουσι και σε ενα εκατομμυριο αλλα μερη που ουτε καν θυμαμαι πως λεγονται (καταλαβαινετε τα λογια ειναι περιττα)...  Μετα σε διαφορες βραδινες εξοδους και πρωινες βολτες το τι ειδα δεν μπορειτε να φανταστειτε... Αρχικα ειδα υπεροχα μερη, πολλους famous ελληνες σταρ: ηθοποιους, παρουσιαστες κ.τ.λ... Κατι που παρατηρησα ειναι οτι ο Αθηναϊκος κοσμος δεν ασχολειται και πολυ με το styling της εμφανισης τους, ηταν ντυμενοι πολυ απλα χωρις προσωπικο γουστο τουλαχιστον οι περισσοτεροι που ειδα... Αααα και κατι τελευταιο οι Αθηναιοι τι gentleman ...??? Επαθα πλακα δεν υπηρχε μαγαζι που να θυμαμαι να πληρωσα (αφιερωμενο ειδικα στο πιο καθαρο Vromiko)... χιχιιχι. Ααα και ξεχασα να πω οτι ειχε φοβερα ζεστο καιρο για Νοεμβριο μηνα... Ειχαμε σκασει... Τσαμπα τα jacket που πηρα... Λοιπον παρτε μια γευση απο την επισκεψη μου στην Αθηνα.. Ελπιζω να σας αρεσει το υλικο που με κοπο εβγαλα αφου ειπαμε no φωτογραφικη σε αυτη την εκδρομη..



Θ


























Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment