13.12.10

LET IT SNOW


Καθως ξυπνησα σημερα νωρις το πρωι ακουσα το γατο μου να νιαουρίζει επιμονα και διαφορετικά από ότι συνηθίζει και μάλιστα κοντα στο παραθυρο.. Σηκωθηκα βιαστικά απο το κρεβατι και πηγα κοντα του να δω τι γινεται και τι ειδα;;; Αντικρισα ενα κατάλευκο τοπιο!!! Χιονισε και το πιο ωραίο; Ότι ακομα χιονιζει... Το πρωτο χιονιιιιιιιιιι.. Αντιλαμβανεστε την χαρά μου, ηρθαν τα Χριστουγεννα!!! Απίστευτο φαντάζει... Χοροπηδούσε μόνη μου μέσα στο σπίτι, εβαλα στο ραδιο χριστουγεννιατικα και εστειλα μηνυμα σε ολους τους φιλους μου λεγοντας τους ενα τεραστιο καλημερα και ενημερωντας τους οτι χιονιζει φυσικά... Από στυλιστικες επιλογές δεν είχα  άλλη από το φουτερ μου με τη γουνινη κουκουλα, τις πλεκτες γκεντες, τα ζεστα γαντια και τις αγαπημενες μου γουνινες μπότες από Replay... Δεν βρίσκω λέξεις  να σας περιγραψω τη χαρα μου... :P Ενιωσα σαν μικρο παιδακι σε ζαχαροπλαστειο... Και φυσικά δεν εχασα την ευκαιρια να βγαλω φωτογραφιες απο το χιονισμενο τοπιο.. Επισης στην διαδρομη μου για το σχολειο ευχομουν να μην εχουμε μαθημα... Όως και τελικά, μετα απο ενα τεταρτο αναμονης για ενημέρωση, έτσι και έγινα... Όπως είναι αντιληπτό αυτό ήταν το κερασάκι στην τούρτα ώστε να απογειωθω από χαρά... Γύρισα σπιτι να σας ενημερωσω και να μοιραστω την χαρα μου μαζί σας και σε λιγο θα παω με την παρεα μου για καφε, στην περίπτωση μου να λέμε και την αλήθεια, σοκολατα... Οποτε παω να πιω μια ζεστη σοκολατα στην υγεια σας κοιταζοντας απο το παραθυρο οτι χιοναααααεεεειιιιι (οχι δεν προκειται για ορθογραφικο λαθος απλα δικο μας χειμωνιατικο slogan απο προπερσι)... Ας απολαυσουμε τις χριστουγεννιατικες μας διακοπες με τον αντίστοιχο καιρο, γεματες στολισμενα δεντρα με χιονονυφαδες, κανοντας ice-skating, ski και snowboard, παιζοντας χιονοπολεμο, πηγαινοντας για φαγητο σε μαγικα μερη που θυμιζουν το χωριο του Aι Βασιλη, πινοντας ζεστες σοκολατες και καφεδες κοντας στο τζακι, τρωγοντας ζεστο πρωινο και μπορουμε πλέον αφοβα να βγαλουμε απο τις κουτες τα πλεκτα μας σκουφια και γαντια, τις ζεστες μποτες και ότι άλλο ανυπομονούσαμε να φορέσουμε με τα πρώτα χιόνια...  Guys, μπειτε στο πνευμα του χειμωνα.. Let it snow...








Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment