16.12.10

NEW NAIL COLORS


Παιδιαααααααααααααααααα εβαψα τα νυχια μου.... Ξερω ακουγεται τελειως χαζο για καποιους, αλλα ειχα καιρο να περιποιηθω τα άκρα με την αντίστοιχη πολυτελεια για την οποία θέλω να σας μιλήσω.. Πηγε η γλυκια μου μανουλα στην Εκθεση Ομορφιας και μου πηρε βερνικια σε ολες τις νεες καταπληκτικες αποχρωσεις του χειμωνα.. Ναι καλα ακουσατε, και τα νυχια εχουν μοδα... xD Βλεπετε θα τα αγοραζα και μονη μου, αλλα δεν με δεχονταν στην εκθεση, μονο για επαγγελματιεσ στο χώρο της ομορφιάς λεει.. Grrrrrr... Ενα νευρικό κλονισμό τον έχω πάθει... Αλλα thanks to mummy ολα ενταξει, λατρευω τα νέα αυτα χρωματα... Και κατι τετοιες στιγμες χαιρομαι που εχω μαμα beautician.. Guys δειτε παρακάτω οτι πιο τελειο για να αναδειξετε ενα καθημερινο μανικιουρ... Σκεφτειτε οτι τα χερια μας ειναι πολυτιμα, κανουμε τα παντα με αυτα οποτε περιποιηθειτε τα.. Στα κοριτσια αναφερομαι... Οπως λενε και σε καποιες ταινιες: Προσοχη αγορια μην το δοκιμασετε στο σπιτι.. χιιχι...

These are my nails guys.. Just to know...




Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment