26.12.10

INFORMATIONS


Γειαααααα σας... Λοιπον σκεφτηκα να σας πω μερικες πληροφοριες για το πως να χειριζεστε το blog μου γιατι πολοι φιλοι μου ειπαν οτι τους αρεσαν τα αρθρα αλλα δεν ξερουν πως να κανουν like ή σχολια ή οτιδηποτε... Ακουστε προσεχτηκα:
  • Σε οσους αρεσει το blog μου και ειναι χρηστες: Google, Twitter ή Yahoo... Μπορουν να πατησουν το κουμπι "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ" που βρησκετε στα δεξια σας αλλα λιγο πιο κατω απο μια φωτογραφια μου με τιτλο "yeahhhh one taste of meeeee..."
  • Οσοι παλι δεν εχουν κανεναν απο τους παραπανω λογαριασμους αλλα μονο Facebook και τους αρεσει εξισου το blog μου μπορουν να πατησουν το κουμπι "Μου αρεσει" κατω στην οθονη...
  • Επισης αν καποιος χρηστη Twitte ή Facebook θελει να μοιραστει καποιο αρθρο μπορει να το κανει ευκολα πατοντας τα κουμπια "Share this on facebook" ή "Tweet this" κατω απο μια φωτογραφια μου με τιτλο "yeahhhh one taste of meeeee..." οπως σας ανεφερα και πριν.... Ή πατοντας το κουμπι "Tweet" κατω στην οθονη...
  • Επισης μπορει να γινει μεταφραση του blog σε 23 γλωσσες ευκολα πατοντας μονο το κουμπι "Translation" κατω στην οθονη απο τα αριστερα.. Βλεπετε ειμαστε Internation...
  • Αν θελετε να με βρειτε στο Facebook, sto Twitter ή στο Youtube ειναι ευκολο αφου σας γραφω τα link των λογαριασμων μου δεξια στο τελευταιο παραθυρακι....
  • Μπορειτε να με ακολουθησετε και στο bloglovin για τους lovers των blog πατοντας τον πυργο του Eiffel δεξια κατω απο το παραθυρακι με το κουμπι "ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ"...
  • Επισης για λιγο amusement (διασκεδαση) σας εχω μερικα αγαπημενα μουσικα videakia  απο το channel μου στο Youtube κατω στη οθονη τερμα δεξια το μονο που εχεις να κανεις ειναι να πατησεις το κουμπι που λεει "Youtube Music and Video time...!!!" just this.. Και εχω ενα αγαπημενο track το οποιο το βλεπεις μολις μπεις στο blog μου δεξια....
Λοιπον επειδη σας αποπηρα λιγο με το μπλα μπλα για το πως να χειριστειτε το blog μου ειναι σειρα να σας πω χρονια πολλα τετοιες μερες που ειναι (Christmas holidays) να εχετε παντα οτι επιθυμειτε... Να αφησετε τα μικροπροβληματακια σας στην ακρη και αφεθειτε στη μαγεια των Χριστουγεννων και γενικα αυτων των ημερων.. Γιατι παιδια ειναι η πιο ομορφη  γιορτη του χρονου...

Thank you for your time...!!! :)  Kisses.. :*

No comments:

Post a Comment